2013年8月20日 星期二

NYX遮瑕膏~



我係一個擁有超級黑眼圈既人
對我黎講
遮瑕膏真係一樣不可缺少既化妝品

就算用緊既遮瑕膏未用完
見到人地推介呀~新出呀~抵買呀~
都會心郁郁想買番黎試下 :P

係YOUTUBE到睇左唔少外國既YOUTUBER都有推介
又見價格唔貴
所以上個星期就買左NYX既遮瑕膏喇~

















之前一直都冇用過呢個牌子既產品
亦唔太熟悉呢個牌子
真係抱住平平地,唔岩就算既心態買黎試

話咁快~用左呢隻遮瑕膏一個星期喇~
以US$5既價錢,真係物超超所值~ (LIKE)

雖然係揾代購買既~未至於平到以HKD$39買佢番黎
但都係超超值~!

第一
好好彩~我買到岩用既顏色  xP
我知香港都有唔少地方有NYX既野買
亦都有tester
不過我就真係一時興起就上網買左
顏色都係睇圖揀~
所以揀到岩色都真係幾開心~ :P
(我用既顏色係Beige CJ04) 
















如果睇官網既顏色圖既話會覺得好深色
但係睇其他人試晒D顏色上手既圖
就唔覺太深色 :P
(有興趣可以google" nyx concealer jar" 既圖 :D)























第二
佢既質地係比較creamy同水潤
就算好似我咁用係眼上面都唔會有乾紋~
用係面上效果亦都相當好~

第三
遮瑕膏暇重要既當然係佢既遮瑕度啦~
而佢既遮瑕度好好~
如果單用佢,唔上foundation
薄薄咁上2層就已經遮左7,8成
上埋碎粉個遮瑕度就更加好~
以咁平價錢
做到咁既遮瑕效果真係相當唔錯~!


今次NYX既遮瑕真係俾左好大既驚喜我~
好想叫我既美國friend 買埋紫色綠色橙色番黎玩下><
有興趣既SIS都可以買黎試下~
絕對值得一試~ :D



沒有留言:

張貼留言